Onze Diensten

Zorg op maat diensten

Verpleging

Persoonlijke verzorging

Individuele begeleiding + 24 uurs zorg

Huishoudelijke verzorging

Terminale zorg

Zorg op maat

Jeugd professionals

Klachtenprocedure

Bij Thuiszorg Eerste Hulp doen wij er alles aan om de juiste zorg te verlenen. Toch kan er altijd wel wat fout gaan. Wij willen dan ook graag leren van deze onbewuste fouten. Wij kunnen pas leren van onze fouten als u een melding maakt bij ons. Door uw melding kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Wij hebben daarom zowel onze klachtenregeling als geschillenregeling ondergebracht bij de onafhankelijke Klachtenportaal Zorg. 

Welke stappen moet u ondernemen bij een klacht over Thuiszorg Eerste Hulp?

Stap 1: Bespreek uw klacht.
Bespreek de klacht met de betrokkene en de coördinerende of regisserende zorgverlener. Vaak worden de klachten op deze manier snel en efficiënt opgelost naar tevredenheid van de cliënt.

U krijgt binnen 6 weken een schriftelijke reactie over de klacht en de te nemen maatregel.  

Stap 2: De klachtenfunctionaris.

Wij zijn aangesloten bij de onafhankelijke klachtencommissie Klachtenportaal Zorg.  

U kunt contact opnemen met de klachtenfunctionaris via www.klachtenportaalzorg.nl en het klachtenformulier invullen.